מדיניות משלוחים 

 

קבלת מוצרים :

חברת דרדלוקס שולחת את מוצריה עם חברת שילוח עד בית הלקוח.

 משלוח בעלות של 30 ש״ח, בין 4-7 ימי עסקים.

חברת השילוח תשלח סמס ללקוח לעדכון מספר מעקב ומועד המסירה, בנוסף יישלח מייל עם מספר המעקב

קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מאחת מחנויות הרשת, ללא תשלום, תוך כדי ציון החנות בהזמנה דרך האתר, צוות הסניף אליו ביקשת לקבל את ההזמנה יצור איתך קשר עם הגעת החבילה אליו.

החלפת מוצר:

החברה תחליף כל מוצר שאינכם מרוצים ממנו בתוך 14 ימים מיום קבלתו בצרוף חשבונית ותג מחיר צמוד לפריט.

מוצר שברצונכם להחליפו ישלח ע"ח הלקוח, תוך ציון הבעיה, לכתובת:


dreadlocks   שיווק בע"מ, תובל 16, אזור תעשיה קורן, מעלות 2101805

 

במקרה של החלפה, לאחר שהפריט יגיע אלינו למעלות, אנחנו נוציא על חשבוננו בדואר שליחים את הפריט הנבחר במקום. (המשלוח יהיה על חשבוננו רק לגבי החלפה אחת בלבד)

בכל עניין מוזמנות לפנות לשירות לקוחות- 04-6980978 או 058-5589679 בין השעות: 09:00-18:00 בימים א-ה

ביטול עסקה:

במידה ולקוח רוצה לבטל עסקה, עליו להחזיר את הפריטים בתוך 10   ימים מקבלת המשלוח.

המשלוח החוזר יהיה על חשבון הלקוח. החברה תבטל את העסקה ותחייב את הלקוח בעלות המשלוח בלבד.

החברה אינה אחראית לעיכוב הנגרם בשל תקלה בחברת השילוח , אך תסכים לביטול וזיכוי עסקה.