מדיניות משלוחים
קבלת מוצרים :
חברת דרדלוקס שולחת את מוצריה עם חברת שילוח עד בית הלקוח.
משלוח בעלות של 30 ש״ח, בין 2-5 ימי עסקים, לישובים מרוחקים עד 7 ימי עסקים.
חברת השילוח תשלח סמס ללקוח לעדכון מספר מעקב ומועד המסירה, בנוסף יישלח מייל עם מספר המעקב
קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מאחת מחנויות הרשת, כאשר אין סגר, ללא תשלום, תוך כדי ציון החנות בהזמנה דרך האתר, צוות הסניף אליו ביקשת לקבל את ההזמנה יצור איתך קשר עם הגעת החבילה אליו.
החלפת מוצר:
במקרה של זיכוי כספי יש לשלוח בדואר רשום אל כתובתנו במעלות תובל 16 את הפריטים להחזרה עם תגית וחשבונית
או ע"י תיאום לאיסוף ממכם ע"י שליח בעלות של 35 ש"ח
במקרה של החלפה יש לשלוח אלינו בווטסאפ 058-5589679
את החשבונית ולסמן את הפריטים שברצונכן להחזיר
ולציין אלו פריטים תרצנו במקומם
אנו נלקט הפריטים נכין חשבונית חדשה וניצור קשר טלפוני
משלוח ההחלפה אליכן יהיה על חשבוננו עם שליח עד הבית
איסוף הפריטים ממכן יעלה 15 ש"ח שייגבו ממכן
החברה תחליף כל מוצר שאינכם מרוצים ממנו בתוך 14 ימים מיום קבלתו בצרוף חשבונית ותג מחיר צמוד לפריט.
כתובתנו:
dreadlocks , תובל 16, מעלות 2101805
משלוח יהיה על חשבוננו רק לגבי החלפה אחת בלבד
בכל עניין מוזמנות לפנות לשירות לקוחות- 04-6980978 או 058-5589679 בין השעות: 09:00-16:00 בימים א-ה
ביטול עסקה:
במידה ולקוח רוצה לבטל עסקה, עליו להחזיר את הפריטים בתוך 10 ימים מקבלת המשלוח.
המשלוח החוזר יהיה על חשבון הלקוח. החברה תבטל את העסקה ותחייב את הלקוח בעלות המשלוח בלבד.
החברה אינה אחראית לעיכוב הנגרם בשל תקלה בחברת השילוח , אך תסכים לביטול וזיכוי עסקה.