• מותגי ויזה
  • מאסטרכארד
  • ישראכרט
  • נכנסים לקטגוריה המבוקשת לדוגמא: -קולקצייה - מכנסים- בוחרים את הפריט המבוקש, לוחצים על התמונה -ייפתח דף המוצר
  • בצד יש תמונות קטנות נוספות של אותו המוצר, אפשר ללחוץ עליהן ואז יתחלפו לתמונה גדולה
  • אפשר ללחוץ על ריבועי הצבע/הדפס הנוספים בכדי לראות את אותו הדגם בצבע/הדפס נוסף
  • בלחיצה נוספת על התמונה הגדולה היא תפתח לגדולה יותר ויש אפשרות לדפדף במבחר התמונות ע״י החיצים
  • ניתן לעבור על התמונה הגדולה עם העכבר ותיפתח הגדלת תקריב לאזור שעברת עליו ותציג אלמנטים בבגד בגדול
  • בכדי להזמין את הפריט חייבים לבחור צבע ומידה
  • אפשר להוסיף את המוצר לעגלת הקניות ואז להמשיך לצפות באתר, או לעבור לקופה לתשלום 
  • במידה וסיימתם את הקניות ,ניתן תמיד לחזור לצפות באתר, כדאי לרכוש כרטיס מועדון ולהנות מההטבות
  • במעמד הרכישה, אם הינכם פעם ראשונה באתר שלנו,כדאי למלא פרטים אישיים בכדי שיישמרו לקניות מהירות לפעמים הבאות
  • לאחר שתסיימו למלא הפרטים, תמלאו את שיטת המשלוח, תוכלו לכתוב הערות, אם הינך חברת מועדון כדאי לציין שברצונך לצבור/לממש נקודות
  • בחירת צורת התשלום והעברה להשלמת העיסקה
  • לאחר סיום העסקה תקבלו מייל שהעסקה בוצעה, אך החיוב ואישור העסקה הסופי ייתבצע רק לאחר ליקוט ההזמנה ווידוי שכל הפריטים במלאי.
  • באם חסר פריט כלשהו,שירות לקוחות ייצור קשר.
  • לאחר אישור התשלום יישלח מייל והודעת סמס עם מספר מעקב החבילה
  • לשרות לקוחות  נא להתקשר לטלפון 6980978 - 04 או 058-5589679
  • משלוח בעלות של 30 ש״ח עד הבית 
  • הזמנות בחגים ובסופי שבוע, עשויות להתעכב !!!
  • החלפה יש לשלוח בדואר אלינו, יש לציין כתובת ומספר טלפון בצרוף חשבונית הקניה
  • אנו נישא בהוצאות חזרה של המשלוח אל הלקוח

 

דראדלוקס
תובל 16, אזה״ת קורן, מעלות

טלפון:

04-6980978

04-6215259

שלוחה #1

058-5589679

 

  • החברה תחליף כל מוצר שאינכם מרוצים ממנו בתוך 14 ימים מיום קבלתו בצרוף חשבונית ותג מחיר צמוד לפריט
  • מוצר שברצונכם להחליפו ישלח ע״ח הלקוח, תוך תיאום איתנו וציון הבעייה
  • יש לציין את כתובתכם ומספר הטלפון בצרוף חשבונית הקנייה
  • כשייתקבל  הפריט בחזרה אצלנו במעלות, אנו נחליף את הפריט לדגם המבוקש, ונחייב בהפרש אם צריך
  • אנו נישא בהוצאות המשלוח אל הלקוח

       מדיניות ההחלפות בחנויות

  • בגד שנקנה בחנות הרשת ניתן להחליפו או לקבל זיכוי תוך 14 יום, תוך הצגת חשבונית קניה ובתנאי שלא  נעשה בו שימוש
  • פריטי אאוטלט יוחלפו רק בחנויות העודפים.
  • בגד שנקנה בסוף עונה יוחלף עד שבוע ימים מיום הקנייה
  • בגד שנקנה בחנות שאינה חנות הרשת (חנות רשת הינה חנות ששלט הכניסה בה הוא dreadlocks),לא יוחלף אצלנו, אלא בחנות שבו נקנה. לפי מדיניות ההחלפה של החנות ואינו תלוי בנו

 

הבגדים שאנו מעצבים מתאימים למגוון רחב של מידות:

המידות אצלנו הן במספרים

 בדר״כ  1,2,3,4,5,6 

  • מידה 1 תואמת 38
  • מידה 2 תואמת 40
  • מידה 3 תואמת 42
  • מידה 4 תואמת 44
  • מידה 5 תואמת 46

קולקציית הפלאס סייז-מידות גדולות

  • xl= מידה -50-52
  • xxl= מידה 52-54

לכל דגם באתר  יש טבלת מידות 

שימו לב!! לעיתים ישנם פערים בין המידות בדגמים שונים התייעצו עמנו בכל שאלה והתלבטות: 6980978 - 04

  • באתר און ליין
  • בחנויות הרשת

קישור לרשימת החנויות: https://dreadlocks.modulus.co.il/branches

  • בחנויות עצמאיות ברחבי הארץ שמחזיקות חלק מהקולקצייה

במעלות, באזה"ת קורן, תובל 16 סמוך לדבאח

טלפון:

 04-6980978

04-6215259

04-6226139

058-5589679

כל הקולקצייה מעוצבת בגליל,בסטודיו במעלות

80% מהקולקצייה מיוצרת במתפרות בגליל, בישראל

שאר הקולקצייה והפריטים מיוצרים בהודו,סין, תאילנד ואינדונזיה

 כל דגמי הקולקצייה נמצאים בבכל חנויות הרשת  ( לפעמים חסר מידה או צבע)

פריטי עודפים של חורף וקיץ ניתן למצוא באתר!! 

בשלושת חנויות העודפים- חוצות-ירושלים-יפו ניתן למצוא את פריטי העודפים של אותה עונת השנה

פריטי קולקציית  גברים ניתן למצוא באתר ובסניף מעלות

רפיטי ילדים ניתן למצוא באתר בלבד!

ל dreadlocks  יש 3 חנות עודפים

בחנויות אלו ניתן למצוא גם את פריטי הקולקצייה  ומחלקת עודפים

החנויות נמצאות:

סניף יפו- רח רזיאל 26 כיכר השעון, 03-6056303

סניף ירושלים- רח יפו 57, 02-6245116

סניף חוצות המפרץ- החרושת 10 , בניין 7 , חוצות המפרץ, 04-6050399

ובאתר האינטרנט און ליין בקטגוריית outlet

על מנת להירשם לאתר יש ללחוץ על אייקון ההתחברות לאתר הנמצא בצד ימין למעלה באתר ולבצע הרשמה

באפשרותכם להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם או באמצעות מייל וסיסמה 

יכולים לבצע רכישה כאורחים או כחברים באתר

לא חייבים, ניתן לרכוש באתר כאורח

אך ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה כמשתמש רשום על מנת למקסם את החוויה באתר, לחסוך זמן בהמשך, לנוחות עתידית

כך תוכלו תמיד לראות את היסטוריית הקניות שלכם, לשמור מוצרים שאהבתם, לעדכן בקלות פרטים אישיים

 

לאחר קבלת ההזמנה אצלנו- יישלח אלייך מייל אוטומטי לאישור קבלת ההזמנה 

לאחר שהפריטים ילוקטו , נסלוק התשלום, ההזמנה תצא ע״י דואר שליחים

ויישלח אלייך מייל והודעת סמס עם מספר מעקב 

 

 

ברור שאפשר,
להלן מדרגות החלוקה לתשלומים:
ברכישה מעל 200 ש"ח - 2 תשלומים
ברכישה מעל 300 ש"ח - 3 תשלומים
ברכישה מעל 400 ש"ח - 4 תשלומים

 

 

לעוד שאלות?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור

התקשרי לטלפון  6980978 - 04
בימים א-ה 9:00-18:30

או כתבי לנו 
‫dreadlocks.club@gmail.com‬